FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Oferta i realizacja zamówienia
Dlaczego na stronie nie ma cen produktów?
Dlaczego na stronie nie ma cen produktów?
Ceny produktów zależą od wielu czynników, takich jak konfiguracja i personalizacja. Każdy produkt jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb klienta i produkowany dopiero po złożeniu zamówienia, dlatego konieczne jest przesłanie zapytania ofertowego.
Ile wynosi zaliczka uruchamiająca zamówienie?
Ile wynosi zaliczka uruchamiająca zamówienie?
Zaliczka w wysokości 50% uruchamia realizację zamówienia.
Co stanie się po przesłaniu zapytania ofertowego do wyceny?
Co stanie się po przesłaniu zapytania ofertowego do wyceny?
Po przesłaniu zapytania, nasz zespół skontaktuje się z Tobą w celu omówienia szczegółów i przedstawienia spersonalizowanej oferty. Otrzymasz również informację o przybliżonym czasie wykonania i warunkach realizacji zamówienia.
Czy wysłanie zapytania ofertowego zobowiązuje mnie do zakupu?
Czy wysłanie zapytania ofertowego zobowiązuje mnie do zakupu?
Nie, wysłanie zapytania ofertowego nie zobowiązuje do zakupu. Otrzymanie wyceny jest niezobowiązujące.
Jak wygląda proces zamówienia?
Jak wygląda proces zamówienia?
Proces zamówienia zaczyna się od złożenia zapytania ofertowego, uzgodnienia zakresu personalizacji i zaproponowaniu rozmieszczenia sprzętu. Po ustaleniu szczegółów przedstawiamy ofertę. Po jej zaakceptowaniu i wpłacie zaliczki 50% rozpoczynamy realizację.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zależy od specyfiki zamówienia i jest określany indywidualnie. Zazwyczaj to 8-12 tygodni od złożenia zamówienia i wpłaty zaliczki.
Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?
Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?
Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT.
Czy możliwe są opcje leasingu?
Czy możliwe są opcje leasingu?
Tak, oferujemy opcje leasingowe. Skontaktuj się z naszym zespołem, a otrzymasz kontakt do naszego zaufanego partnera leasingowego.
Personalizacja i sprzęt Strez
Czy mogę spersonalizować główne parametry produktów, np. średnicę otworów czy rodzaj profilu?
Czy mogę spersonalizować główne parametry produktów, np. średnicę otworów czy rodzaj profilu?
Nie jest możliwe wycięcie innych otworów czy zastosowanie innego rodzaju profilu w konstrukcjach Strez. Wynika to z modułowego charakteru naszego systemu. Podstawowe elementy konstrukcyjne muszą pozostać takie same, aby zachować kompatybilność z innymi produktami.
Posiadam konstrukcję Strez. Czy mogę dodać do niej nowe elementy?
Posiadam konstrukcję Strez. Czy mogę dodać do niej nowe elementy?
Tak. Konstrukcje Strez są zaprojektowane z myślą o modułowej rozbudowie. Możesz dodawać nowe elementy i akcesoria z naszego systemu.
Czym różnią się konstrukcje Rigs od Racks?
Czym różnią się konstrukcje Rigs od Racks?
Klatki typu Rack to kompletne, wielofunkcyjne stanowiska treningowe, umożliwiające wykonanie całego treningu bez konieczności przemieszczania się po siłowni. Cięższe niż Rigi, przystosowane do treningu z dużym obciążeniem. Idealne rozwiązanie do studia TP, przygotowania motorycznego. Klatki typu Rigs to lekkie konstrukcje, stworzone z myślą o treningu grupowym - duże zagęszczenie drążków do podciągania oraz minimalne wyposażenie pozwala na ekonomiczne zwielokrotnienie stanowisk treningowych. Często posiadają dodatkowe przewyższenia na liny i kółka gimnastyczne.
Czy do konstrukcji STREZ pasują akcesoria innych producentów?
Czy do konstrukcji STREZ pasują akcesoria innych producentów?
Wiele akcesoriów innych producentów może pasować do konstrukcji Strez, ale nie wszystkie. Aby upewnić się zalecamy kontakt z naszym zespołem.
Czy mogę obejrzeć i przetestować sprzęt na żywo przed zakupem?
Czy mogę obejrzeć i przetestować sprzęt na żywo przed zakupem?
Tak, zapraszamy do naszego showroomu, gdzie możesz obejrzeć i przetestować sprzęt przed zakupem. Możesz też odwiedzić nasze zaprzyjaźnione kluby, w których znajduje się sprzęt Strez. Odezwij się do nas, a znajdziemy najbliższą lokalizację.
Dostawa
Jak wygląda dostawa sprzętu?
Jak wygląda dostawa sprzętu?
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich, transportowych i floty Strez. Sprzęt może być dostarczany osobno, partiami lub w częściach. Produkty innych producentów mogą zostać przesłane bezpośrednio z ich magazynów do klienta. O każdym etapie dostawy klient informowany jest na bieżąco przez członka zespołu opiekującego się jego zamówieniem.
Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?
Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?
Nie, ponieważ sprzęt jest dostarczany z kilku magazynów.
Czy wysyłacie i montujecie za granicą?
Czy wysyłacie i montujecie za granicą?
Tak, realizujemy zamówienia międzynarodowe oraz oferujemy montaż w wybranych krajach. Skontaktuj się z naszym zespołem, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Montaż
Ile czasu trwa montaż?
Ile czasu trwa montaż?
Czas montażu zależy od wielkości i poziomu złożoności zamówienia. Zazwyczaj trwa od kilku godzin do jednego dnia roboczego.
Co wchodzi w zakres usługi montażu?
Co wchodzi w zakres usługi montażu?
Usługa montażu obejmuje wniesienie, rozpakowanie, złożenie konstrukcji i maszyn, zakotwienie do podłogi i/lub ściany, sprawdzenie stanu technicznego oraz podstawową kontrolę bezpieczeństwa. Na życzenie klienta możemy dokonać dodatkowej konfiguracji. Usługa montażu nie obejmuje utylizacji odpadów - jeśli chcesz dodatkowo ją zamówić, poinformuj nas o tym min. 7 dni przed montażem.
Jak muszę przygotować lokal do montażu?
Jak muszę przygotować lokal do montażu?
Przed montażem upewnij się, że miejsce instalacji jest posprzątane, wolne od przeszkód (np. stary sprzęt, meble itd.), z dostępem do światła, podłogą i ścianami przystosowanymi do kotwienia. Jeśli lokal znajduje się na piętrze, albo z jakiś powodów dojazd, rozładunek, wniesienie lub montaż sprzętu może być utrudniony - poinformuj o tym nasz zespół przed realizacją zamówienia.
Czy można zamontować podłogę w miejscu, w którym znajduje się ogrzewanie podłogowe?
Czy można zamontować podłogę w miejscu, w którym znajduje się ogrzewanie podłogowe?
Nie zalecamy montażu podłogi gumowej nad ogrzewaniem podłogowym.
Gwarancja i zwroty
Czy mogę zwrócić zakupiony sprzęt?
Czy mogę zwrócić zakupiony sprzęt?
Produkty wykonane na zamówienie, personalizowane, nieprefabrykowane nie podlegają zwrotowi. Masz prawo do zwrotu pozostałego sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pod warunkiem, że jest on w stanie nienaruszonym i nieużywany.
Jakie są warunki gwarancji?
Jakie są warunki gwarancji?
Udzielamy gwarancji na konstrukcje stalowe - 10 lat, elementy eksploatacyjne - 1 rok, farba i tapicerki - 6 m-cy.
Jak zgłosić reklamację?
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacje można zgłaszać mailowo lub telefonicznie na dane podane na naszej stronie.